понедељак, 7. март 2016.

Mafini sa limunom i sa čokoladom


Ne pravim baš često mafine, ali ovi su bili rođendanski i namenjeni jednoj maloj slavljenici za njen 12-ti rođendan.:) A hvala puno i mojoj Vanjuški na ovom lepom stalku za mafine koji su odlično poslužili za ovu priliku. 

Mafini sa limunom


Sastojci (za 12 komada): 3 jaja, 150 g šećera, 1 vanilin šećer, 150 ml mleka, 150 ml ulja, 200 g brašna, 1 kašičica praška za pecivo, sok i korica 1/2 limuna

Limun krem (za dekoraciju): 2 jaja, 4 kašike šećera, korica i sok 1/2 limuna, 25 g maslaca, 200 ml umućene slatke pavlake

Priprema:

Umutiti jaja i šećer mikserom, dodati mleko, ulje sok i naribanu koricu limuna. Na kraju pažljivo umešati brašno pomešano sa praškom za pecivo. Sve fino izjednačiti.

U kalup za mafine staviti veće papirnate korpice i napuniti ih do 2/3 pripremljenom smesom. Peći na 200 C oko 30 minuta. Sačekati da se mafini potpuno ohlade, pa ih ukrasiti limun kremom.

Limun krem: skuvati na pari krem od dva jaja i šećera, mutiti desetak minuta da se smesa zgusne. Dodati sok i koricu limuna, komadić maslaca i kuvati još par minuta. Skloniti sa ringle i ostaviti da se ohladi. Posebno umutiti slatku pavlaku u šlag, pa pažljivo umešati u smesu. Sve prebaciti u poslastičarksu vrećicu sa zvezdastim nastavkom i ukrasiti mafine. Na kraju ih posuti šećernim konfetama u boji.:)

Čokoladni mafini sa malinama

Sastojci: (za 12 komada): 3 jaja, 150 g šećera, 1 vanilin šećer, 150 ml jogurta, 150 ml ulja, 200 g brašna, 3 kašike kakao praha, 1 kašičica praška za pecivo + 150 g malina

Dekoracija: 200 ml umućene slatke pavlake, 150 g čokolade, 4-5 kašika ulja

Priprema:

Umutiti jaja i šećer mikserom, dodati jogurt i ulje. Brašno pomešati sa prosejanim kakaom i praškom za pecivo, pa na kraju umešati u smesu. Na kraju dodati i smrznute maline i sve izjednačiti.

Papirnate korpice staviti u kalup za mafine i napuniti do 2/3 pripremljenom smesom. Peći na 200 C oko 30 minuta. Kad se ohlade ukrasiti ih umućenom slatkom pavlakom, ohladiti i na kratko zaroniti u čokoladnu glazuru.


Dekoracija: umutiti slatku pavlaku u šlag i staviti u špric sa zvedastim nastavkom. Ukrasiti mafine i na kratko ih staviti u zamrzivač da se šlag stegne. Za to vreme otopiti čokoladu sa malo ulja, pa svaki mafin na kratko spustiti u čokoladu. Posuti šećernim konfetama.:)

A ovo su moje bratanice, slavljenica i njena sestrica u pozadini, prave i pakuju novogodišnje keksiće.:))
(tetkini "pilići" pomažu u kuhinji:)


(na kraju su svi kolačići spakovani u kutiju :)

23 коментара:

  1. Hahaha... neka sto su mafini dobri, nego vidi ti taj stalak, molim te... 😉😉😉😉😉... Drago mi je da je stalak posluzio... recepti kao i uvijek super. Srecan rodjendan, a i ti se lijepo pokazala sa svojim mafinima. Pozdrav od mene... 😉💖💕👍🌺🌹🌸

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :))) Hvala puuuno tebi na divnom pokloncicu, bas su lepo posluzili... puno poljubaca leti celoj ekipi!:)))♥

      Избриши
  2. Divni mafini jos posebno na tom stalku, bas prelijepo. Sve najbolje slavljenici :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na svim lepim zeljama.:)) p.s.moracu sada cesce praviti mafine, zbog stalka.:)))

      Избриши
  3. Muffini su divni! Bilježim. Prezentacija za 10, kao i uvijek.:) Djecu ne slikati za Inetrnet (sorry, ali zaista nije uputno, koliko god su divna kao ove dvije ljepotice).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, u pravu si, mada verujem da na kulinarske blogove svraca fini svet, pa nece zloupotrebiti fotkice.:)

      Избриши
  4. Božanstveni i mafini i sličice! ♥ Slavljenici sve najbolje, i ona i sestrica su med medeni..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na lepim rodj.zeljama, saljem veeeliki poljubac... i paketic mafina!:))

      Избриши
  5. Prelepi mafini, ja ih bas cesto pravim pa cu sigurno i ove isprobati. Tetkine lutkice su preslatke! Cestitam rodjendan <3

    ОдговориИзбриши
  6. Divno izgledaju mafini, ne mogu da odlučim koji bih pre probala :) Devojčice su srećne što imaju takvu tetku :)

    ОдговориИзбриши
  7. Cokolada i maline su mi jedna od omiljenih kombinacija, ali i limun moze da prodje :))) Divno izgledaju ovi slavljenicki mafini i naravno srecan rodjandan princezi! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga, hvala na svim lepim zeljama, prenecu ih mom "piletu", a tebi saljem pun tanjir kolacica.:))

      Избриши
  8. Ovo je predivno. Mada kad malo bolje razmislim svi Vaši recepti su predivni.:)

    ОдговориИзбриши
  9. Fantasticni su.. toliko socni.posebno su me odusevili limun.. ja sam malo drugacije..tj sve sam radila sa jogurtom po receptu od coko pa dio odvojila za limun i dodala isti a druge sa malinama.. limun kremu malo drugacije tj imala sam samo zutanjke pa sam iste kuhala obicno. sve manje vise isto.. taman mi je ostalo te limun kreme. al nisam stigla juce napraviti one divne korpice od bijele cokolade.. budem danas.. sliku sam dodala na coolku https://www.coolinarika.com/slika/2716049/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ivana, sve kombinacije su dobrodosle, uvek je lepo cuti novu ideju, drago mi je da su mafincici isprobani a pogledacu slikicu.:))) p.s. nadam se da je bilo vremena za korpice.:)))

      Избриши
  10. hvala.. korpice sam pravila sutradan za neku drugu priliku tj za tea party.super su bile

    ОдговориИзбриши